Naiset ovat siitä hassuja olentoja, että ne haluavat seksiä enemmän kuin miehet arvaavatkaan (paitsi usein ei juuri se nainen, jonka kanssa satut olemaan pitkässä parisuhteessa). Olisimpa oppinut tämän läksyn elämässäni aiemmin. En nyt olisi tässä jamassa - mulkkuilemassa nuoruuden menetettyjä kokemuksia jälkijunassa vaan ne olisi jo hoidettu pois alta.

Vaivun hetkeksi muistelemaan. Olen seurustellut vakavasti kaksi kertaa elämässäni. Kun mietin asiaa, olen aina ollut hyvin kiinnostunut myös muista naisista, vaikken pettänytkään koskaan ensimmäistä tyttöystävääni. Toista tyttöystävääni petin seurustelun loppusuoralla pariin otteeseen.  Mulkkuus ei siis ole minulle mikään uusi ominaisuus, toisin kuin olen tähän mennessä ajatellut.

Tietoisen uskottomuuspäätöksen tein noin vuosi sitten - juuri kun olimme muuttaneet yhteen nykyiseni kanssa. Olen seksuaalisesti erittäin aktiivinen ja kokeilunhaluinen. Olen elämässäni harrastanut seksiä mm julkisilla paikoilla yhden tyttöystäväni kanssa.

Olin löytänyt unelmieni naisen ja nyt minua ärsytti suunnattomasti muun muassa se, että sillä hetkellä suuseksi oli  tipotiessään elämästämme jostain käsittämättömästä  syystä, jonka vain nainen voi ymmärtää. Olin suorastaan loukkaantunut.

Soitin eräälle blondille, jonka olin pari vuotta aiemmin tavannut chätissä. Tuolloin tuo blondi, Asta, oli ollut vasta 16-vuotias ja ajattelin, etten niin nuoriin sekaannu. Silloin, kaksi vuotta myöhemmin hän oli siis jo täysi-ikäinen, joten kutsuin hänet katsomaan elokuvaa kämppäämme. Katsoimme leffaa, mutta en yrittänyt mitään. Flirttasin vain vähän.  Sain illan jälkeen häneltä tekstiviestin, että seuraavalla kerralla ei sitten katsota sellaisia panettavia rainoja. Seuraava leffavalintani oli tuon viestin myötä arvatenkin selvä :). Valitsin huoletonta komediaa, jossa oli paljon alastomuutta ja seksiä.

Asta tuli uudestaan käymään ja jouduin jo piilottelemaan joitakin rakkaani tavaroita, ettei hän aavistaisi minun asuvan naisen kanssa. Olimme keskustelleet usein seksistä ja hänen jo varhain teini-iässä aloittamastaan seksielämästä. Tuo lähes vuosikymmen minun jälkeeni syntynyt muodokas nainen oli ehtinyt täysi-ikäisyyteensä mennessä kerätä kokemuksia enemmän kuin laki sallii - kirjaimellisesti - ja suuremman seksikumppanimäärän kuin minä tähänkään päivään mennessä olen elämässäni pystynyt kokoamaan. En pidä termistä "helppo nainen", koska mielestäni kukaan nainen ei anna vastoin tahtoaan, mutta en voi sanoa tämän naisen olleen kovin vaikea saada sänkyyn.  Se oli helpompaa kuin olin luullut huolimatta hänen kertomastaan.

Leffa pyöri ja silittelin blondini olkapäitä.

Istahdan Astan viereen sängylle ja aloitan koskettamisnostatukset laittamalla käden hänen selkänsä taakse. Sivelen sitä. Vien kasvoni hänen lähelleen ja kysyn "huvittaisko sua?". Suutelemme ujosti. Sitten rohkeammin.

 -  "Mitä sä tykkäät tehdä?" kysyn tönkösti, johon Asta vastaa aivan täysin asiallisesti ja ymmärtävästi
 - "Kyl mun kans saa tehdä kaikkea".

 Asta ei kuitenkaan halua ottaa vastaan suuseksiä, eikä pidä peppuseksistä, kun kysyn.

 Ihmettelen mielessäni, mitä jää jäljelle mainitusta "kaikesta". Keksisin monta pervompaakin juttua, joita olen elämässäni toteuttanut. En kuitenkaan sano ajatuksiani ääneen. Mieleeni tunkee vaimon haluttomuus hyväillä miehuuttani suullaan. Se kuiva ja tylsä eukko huijasi minut olemaan kanssaan esittämällä libidoltaan korkeampaa kuin oikeasti on!

 - "Mua ei oo imetty pitkään aikaan"... kakistan yhtä ujosti
- "Kyl mä voin ottaa sulta suihin" ... Asta sanoo ihanalla kotiseutunsa murteella korostaen

 Asta tulee päälleni ja kaappaa minut tottuneesti suuhunsa. Hän imee kevyesti ja liikuttaa suutaan penikseni varressa. Perus-suikkari mutta ei paha, ajattelen. Asta on värjännyt tukkansa mustaksi, mutta minä näen edessäni luonnon blondin ja keskityn vaaleisiin juurikasvuihin, jotka liikkuvat edessäni ylös ja alas. Tiiraan Astan suuta suortuvien alta. Siellä se on, imee aikuista, varattua melaani. Tässä minä nyt sitten teen sen - petän ekaa kertaa, vain 2 viikkoa häistä.

Hetken kuvittelen, että Astan tilalla on vaimoni. Sitten mieleeni tulee lapsellinen näyttämisenhalu, katkeruus ja annan Astan olla Asta - ihana ystävällinen pikku blondini, joka imee ihan kiltisti minun, lähes 10v vanhemman miehen melaa. Vallan tunne - se, että olen seksuaalisuuteni Herra enkä vaimoni armoilla - palaa kehooni ja rentoudun entisestään nauttimaan tilanteen katkerista suloista.

Ennen varoittelin naisia tulevasta lastista. Nykyisin ajattelen, että suuhun tuleminen varoittamatta kuuluu asiaan ja vähempi latistaa tunnelman molemmilta. Tuntuu hyvältä. Ihana palvelus! Pidättelen ähkintää, ettei Asta arvaa, koska tulen. Sitten annan kullini räjähtää kerralla hänen imevässä suussaan.

Minua nolottaa. Katselen jonnekin pois.

- "Otatko paperia?"

Mutta asta on jo kohteliaasti niellyt.

- "Miks?", hän kysyy vilpittömästi ihmetellen ehdotustani.

Ihanaa! Taas yksi beibe, joka nielee spermat ilman eri kehotusta. Päätän, että tästä lähin en tyydy vähempään.

Asta haluaa selvästi nussia, mutta ensimmäinen pettämiskokemukseni saa minut moraaliseen krapulaan. Niin pahasti, että en pysty enää mihinkään. Petin rakasta vaimoani.  Mutta kun Asta sulkee ulko-oven perässään, en kadu enää. Päinvastoin, harmittaa, etten pannut tuota nuorta muodokasta naista.  Vaimo palaa parin tunnin kuluttua, joten alan asetella kimpsuja ja kampsuja takaisin paikoilleen. Tilaisuus jääkin viimeisekseni, sillä asta on asiasta käärmeissään, eikä enää suostu tapaamaan.