Kulta tiuskii tänään. Ei katso edes minuun. Olen aivan rakastunut. Kerron hänelle, miten kaunis hänen katseensa on. "Mjaah" kuuluu vastaus.  Muutaman hetken päästä kehun hänen silhuettiaan. "Jääh", hän sanoo. "Eikö mussa mitään muuta nättiä oo?" Luulin kertoneeni sen hänelle juuri hetki sitten. Yritän pitää suuni kiinni kehujen osalta lopun päivää siinä onnistumatta.

Kaupassa koitan olla koskettamatta, mutta ostoskoriin tavaraa laittaessamme sormemme hipaisevat toisiaan. Sillä hetkellä tunnen kipristelyä vatsassani. Minulla on upea nainen, jolla ei kuitenkaan ole ilmeisestikään upea mies.

En tiedä, mistä äkäisyys johtuu. Ehkä se johtuu siitä, että olin eilen taas siellä, missä mulkut ovat tekemässä mulkkuja asioita. Ehkä hän tietää. Tai sitten en vain enää kiinnosta häntä.  Oli miten oli, tämä kolkkous käy itsetunnolle - seksin harvuus, katseiden puute, hymyjen puute - se ajaa pettämään.  Syitä on muitakin kuten jännitys, kokeilunhalu, viehätysvoiman testaaminen.

Suurin syy kuitenkin pettämiselle taitaa olla, että olen mulkku, kuten suurin osa miehistä. Halusin niin kovasti vakituisen parisuhteen, että sitä etsiessä sekoilu jäi vähemmälle. Tuolloin se ei haitannut. Nyt haittaa, ja olenkin korjannut asioita jo jonkin aikaa rakkaani selän takana.

Ihmettelen, miten hyvin flaksi on käynyt. Lasken nopeasti, että yli puolet seksikokemuksistani on tullut sinä aikana, kun olen ollut nykyiseni kanssa. Järkytyn hivenen, mutten osaa katua.

Tämä kirjoittelu on saanut minut ajattelemaan asioita uusista näkökulmista. Sehän tämän tarkoitus tietysti onkin. Itsellenihän minä tätä kirjoitan. Jos olet kovin kiinnostunut blogistani, sinun tulisi ehkä miettiä, onko sinulla tarpeeksi harrastuksia tai elämä muuten kohdillaan.