Otti päähän! Ei minua niinkään haitannut se, että seksiä ei taas ollut ollut noin viikkoon. Minua ahdisti vaan muuten se, ettei ole mitään kipinää missään. Jos joku ei vielä ole lukenut, en hae seikkailuja sen takia että seksi kotona olisi huonoa. Liian harvoin sitä kyllä on, mutta se ei ole ainoa syy.

Oli ehkä seksikkäin ilta eli tiistai. Häippäsin yhden korvilla kaupungille ja vaikken yleensä tyydy perusräkälöihin, ne saivat tänään kelvata.
 

Ensimmäinen paikka, johon yritin oli jo menossa kiinni. Jäin siihen ulos pohtimaan, minne menisin. Keski-ikäinen mukavan näköinen  blondi käveli  ulos paikasta ohitseni. Tsekkasin  hänen takapuolensa ja mieleni teki mieli mennä juttelemaan mutten uskaltanut.


Olen täysin mamoutunut. Seksiseuran etsiminen internetistä on tehnyt sen, etten enää jaksa tai uskalla lähestyä naisia. Vaikka täälläkin perus Erkin Pubissa, johon sitten astelin, oli - noh pari hyvännäköistäkin naista, niin en vaan saanut itsestäni irti. Joku rockbändi soitti ja paikalla tuntui olevan tämän pikkubändin faneja.

Kellon lähetessä kahta hyppäsin autoon ja totesin, että ilta oli epäonnistunut ja lähdin köröttelemään kotia kohti.

Muutaman kilometrin päässä näin naisen heiluttelemassa peukaloaan tien poskessa.  Ennen kuin ehdin miettiä mitään, jarrupoljin oli jo pohjassa ja auto pysähtynyt. "Olenko minä näin epätoivoinen?" ajattelin.

Ovi aukesi ja kyytiin nousi ... se blondi sieltä baarista! Näin vasta hänen kasvonsa. Oikein miellyttävä rouva, kauniit kissamaiset silmät, hoikka nenä, täyteläiset huulet. Toki iän tuomaa uurretta oli jo kasvoissa, mutta kasvot olivat ystävälliset - jopa seksikkäät. Tuo takapuolikin oli istunut niin somasti penkille että ei olisi uskonut kyseessä olevan keski-ikään ehtineen naisen.

Nainen vakuutteli, että hänet voisi viedä kotiin, että se on ihan lähellä minun kotiani. Ajoimme ehkä kilometrin verran ja ojensin käteni tervehtiäkseni muodollisesti tätä hienoa naista.

- Olen Hanna.

Naisen ääni muuttui lempeäksi ja pehmeäksi. Päätin kokeilla oppimaani kättelytekniikkaa. Sen ideana on mitata naisen kiinnostuneisuutta pitämällä kättelyssä naisen kättä hellästi niin kauan, että nainen ihan itse vetää kätensä pois.

Mutta Hanna ei vetänytkään kättään pois. Ei ollenkaan! Siispä siirryin seuraavaan liikkeeseen, eli aloin hyväillä Hannan kättä. Hän vastasi siihen. Kehuin, miten lämpimät kädet hänellä oli koska itselläni ei ollut hanskoja mukana. Mitä oikeasti tarkoitin oli "Nyt saat tyttö munaa"

Saavuimme Hannan kaupunginosaan ja minua ei enää jännittänyt. Tämä oli niitä ihanteellisia hetkiä, kun ei ole mitään hävittävää ja on valmiiksi niskan päällä palveluksen tehtyään.

- Tarjootsä mulle teet?

Hanna oli ehdotuksista hieman hämillään mutta en reagoinut siihen vaan vakuutin, että tee olisi kingi idea.

- No mä heitin sut, että kyllä sä voit keittää teet palkkioks. Jatketaan vähän rupattelua.

Sisään päästyämme istuimme sohvalle. Hanna oli silminnähden levoton ja kyseli, haluanko kahvia vai teetä vai mitä. Hänen kämppänsä oli yksi upeimmista kämpistä missä olen ollut. Todella kalliisti sisustettu ja tunnelmallisesti valaistu.

- Vesi riittää.

Hörpin vettä ja Hanna tuli viereeni istumaan ja katsoi minua tutkivasti. Kätemme olivat jo tehneet tuttavuutta ja ne alkoivat muurahaisen tavoin liikkua jaloillamme.  Nyt olin varma, että Hanna halusi minua.

- Haluisitsä kokeilla mua?

Hanna oli heti jutussa mukana ja annoin hänen "kokeilla" tätä nuorempaa miestä. Aloimme riisua tosiamme. Hannalla ei ollut pikkuhousuja sukkisten alla (kuka hullu kävelee pakkasessa ilman pikkuhousuja).

Tämäkin nainen oli niitä, jotka halusivat siirtyä sänkyyn paneskelemisen ajaksi. Pahinta oli, että tämä tapaus halusi vielä lähes tulkoon ilman valoja. Olisi pitänyt olla tiukempi mutta ei tullut mieleen. Ja taas tämäkin nainen halusi ilman kortsua! Olin kuitenkin taas ehdoton turvaseksin suhteen. Itselläni ei ollut kumeja mukana, joten Hanna kaivoi esiin kondomeja. Mikähän mahtoi olla syy, mutta kondomit olivat jotain sukisukeja - eli siis hemmetin pienikokoisia. Eivät ne mahtuneet kuin puoleen väliin kaluani.  

Syy selvisi! Hanna piti pienimunaisemmista. Hän tuli päälleni ja tunsin puristuksen, jonkalaista en ole koskaan tuntenut. Hannalla oli iästään huolimatta ehdottomasti kirein pillu, johon olen koskaan työntynyt.

Vaihdoimme asentoa ja kierähdin Hannan päälle. Nain raivoisasti ja olin niin ihmeissäni tuon naisen tiukkuudesta, etten oikeastaan osannut siitä edes täysillä nauttia. Ensimmäistä kertaa tuntui, että voisi ihan muitta mutkitta laueta, mutta en halunnut vielä lopettaa. Huomasin taas sen minkä olen ennenkin huomannut: nainen on sängyssä teini-ikäinen loppuelämänsä. Hannastakin kuoriutui oikein hyvä pikkutyttö, joka ulisi ja voihki.

- Oij. .. oih...

Hanna otti suihin ja käytti nopean kielen taktikkaa. Aluksi en pitänyt siitä, mutta hetken tunnusteltuani aloin ymmärtää, mistä hänen tekniikassaan oli kyse ja lopulta kokemus oli todella kiihottava ja nautittava. Alkoi tuntua, että olisi tulossa, muttei kuitenkaan millään pystynyt laukeamaan. Upea suihinotto, jollaista en ollut aiemmin saanut. Miten voikin pitää kiusanteon ja nautinnon niin balanssissa?

Naimme vielä lusikassa. Hannan perse oli kiihottava. Hermostuksissani meinasin taas alkaa lerpahtamaan, joten ajattelin, että Hanna oli opettajani. Minulla oli teininä lukiossa fantasioita ruotsin maikasta ja ties kestä.

- Haluisitsä tulla mun suuhun?

Huhhuh! Tämä puuma olikin taas näitä ihanuuksia.

- Voin tulla vaikka sun peppuun.

- Ehkä sä sit tuut sinne...

Hannan ääni oli epävarma pikkutytön ääni. Kiltisti hän pysyi lusikassa ja alkoi ottaa melaa perseeseen. Sain aika helposti painettua pään anaaliin eikä minulla ollut mitään kiinnostusta, sattuiko se miten pahasti. Sattuuhan se kuitenkin yleensä vähän

- Auwauuuh

Hanna vaikeroi. Painelin menemään kuitenkin pari työntöä mutta lopetin kohteliaisuudesta.

Kortsu vaihtui ja jatkoimme muuta seksiä mutta halusin vielä tuota persettä. Hanna ihmetteli sitä. Huokaus,,, nainen on lähemmäs 50 muttei vielä ymmärrä, että naisen takapuoli on seksikäs ja kiihottava asia. No kukin kokemuksellaan.

- Joo, kokeillaan kohta.

Mutta toi "kohta" venyi ja venyi ja minua ärsytti. Niinpä sanoin, että "nyt peppuun".

Hanna haki öljyä ja rasvaili kaluani sillä. Koko homma kuitenkin kaatui siihen, ettei mulla enää seissyt. Ei auttanut fantasioinnit eikä mitkään. No vähän Hanna sai minua heräteltyä suullaan. Minulta vei fiilikset se, että Hanna venytteli ja vanutteli peppuasian kanssa. No nyt perse oli tarjolla ja sain kullini työnnettyä tuon ihanan naisen suoleen. En kuitenkaan kestänyt kuin pari vetoa.

Päätimme jatkaa myöhemmin sekstailua. Alaston nainen hyvästeli minut ovelta. Taas yksi numero lisää kännykässä ja taatusti viestittelen.