"Sä olet AIVAN IHANA! ihana ja söpö ja kaikkea... mun pää ja syän lyö tyhjää. Tää tilanne on ihan hoopo! Meinasin just sanoo, että me ei tulla enää tapaamaan ja etten aio rustata sulle ainuttakaan mailia... koska sä olet varattu! Niin... varattu... tuntuu hullulta edes ajatella sitä koska enhän mä tässä ole se pettäjä."

En sano, että tuo olisi lööperiä, sillä Essin suusta kuuluu sama, mikä monen nuoremman suusta on totuttu kuulemaan. Vaan nainen on sama eilen tänään ja huomennakin.

Rivien välistä voinette lukea, mitä tapahtui! Mailini saivat Essin todella sulamaan. Itse asiassa hän sanoi että haluaisi seurustella kanssani riippumatta siitä, että olen suhteessa. Alan ajatella, että hän on jotenkin vajakki. Mutta ihana ja lämmin ihminen hän on.

Se varmistui kun menin hänen luokseen päättäväisesti epäilyistä huolimatta. Essi tuli avaamaan oven. Hänen maantien harmaat, hieman vaalennetut suorat hiukset laskeutuivat täydellisesti hänen olkapäilleen kuten kuvissa. "Oih, sä olet söpömpi kuin kuvissa", Essi sanoi.

Juttelimme kaikkea hänen luonaan ja lopulta Essi vetäytyi viereenil. Hiljalleen kätemme eksyivät reisillemme. Suutelin Essiä päättäväisesti ja hän ei vastustellut. Vein juttua eteenpäin, eikä Essi vastustellut edes silloin, kun vedin hänen housujaan pois.

Essi sai, mitä halusi: minua, nuorta, elinvoimaista miestä, jonka ajatusmaailmaan ja fantasiaan hän oli ihastunut!!! MINÄ TEIN PALVELUKSEN HÄNELLE, ei hän minulle, sillä tämän olin kokenut itse jo useita kertoja ja paljon vahvempana kuin nyt.

Nautin silti siitä, että Essi oli muodokkaampi kuin muut naiset. Rakastelimme muutaman tunnin ja oli ihanaa huomata, miten tuo minua hmm...vanhempi nainen tuntui ihan nuorelta plikalta sylissäni. Se ei ollut samanlaista kuin liftarin kanssa, vaikka hänestäkin tuli sängyssä teini. Tämä oli aidompaa.

"Mä koin olevani hyvässä paikassa, kun sä pitelit mua..." . Näin päättyi Essin ajatukset sähköpostissa tänään :).