Voisin jatkossa kertoilla enemmän fiiliksistäni kotonakin. Kaikkia jänniä pohdintoja sitä tulee kyllä tehtyä, mutta kun eivät ole tuoreeltaan mielessä, ei osaa kiinnostavasti kirjoittaa.

Oli taas yksi lähes seksitön viikko takana päin. Olin pistänyt nettiin pientä deitti-ilmoitusta. Koitin panostaa erilaisuuteen. Noh, sain kuin sainkin vastauksen, jossa tyttö vaikutti kiinnostuneelta.

Juttelimme tämän Jaanan kanssa mesessä. Tunnelma ei ollut mitenkään jännittynyt ja seksistäkin puhuttiin vain ihan periaatetasolla. Jaana oli niitä naisia, joille ei tarvinnut esittää mitään. Olin ihan oma itseni - ja silti kelpasi. En koittanut olla hauska, jännittävä, en kertoillut maailmanmatkoista. Ainoa mitä ehkä annoin ymmärtää on, että olen kokenut naisten suhteen. Jaana sanoi vain haluavansa hyvää seksiä, että hänen kokemuksensa muutamien miesten kanssa oliva olleet huonoja. Todettiin kuitenkin, että voitaisiin tavata. Sanoin ottavani leffoja mukaan.

Olin sitten eilen Jaanan ovella. Ovella oli vastassa kuviaan kauniimpi 20-vuotias, punapäinen tyttö, joka hymyili kauniisti. Päällä hänellä oli joku perus t-paita ja pieni hame.  Rupattelimme jotakin ja laitettiin leffa sisään Jaanan laptop-tietokoneeseen.

Alkutekstit lähtivät pyörimään ja minä otin Jaanan kainalooni ja suutelin häntä. Hän vastasi suuteluun estelemättä.

- Ehkä me ei tarvita tuota elokuvaa...

Olin samaa mieltä Jaanan kanssa ja aloin riisua häntä. Olisin mielelläni ottanut hänet siinä sohvalla, mutta Jaana halusi siirtyä sänkyyn. No ihan samapa tuo lopulta.

Saatuamme vaatteet yltämme ohjasin Jaanan ratsastamaan. Jaana oli tosi pienikokoinen. En yleensä lämpene hänen mallisisitaan, mutta kasvot olivat niin kauniit ettei se haitannut. Tuntui oudolta. Tässä minä taas olen juuri tapaamani naisen pillussa. Tavoite saavutettu.

Jaana oli sängyssä ihan hiljainen. Katseli vain minua. Minua alkoi hiljaisuus tympiä ja kaluni alkoi löystyä.  Opastin Jaanan ottamaan minulta suihin, ja pahoittelin hermostuneisuuttani. Oli ihanaa nähdä, miten tämä tyttö oikein teki töitä kaluni eteen. Otti suihin kiltisti, hyvin...otti suustaan sormilla pois nukkaa tai ei pitänyt kumin mausta, mutta jatkoi kiltisti.
Panin Jaanaa vielä takaa päin. En lauennut koko sessiossa. Aloimme pian olla molemmat poikki, joten lähdin nostelemaan. Tjaa-ah.. Nyt taidan tietää syyn sille, miksi Jaanan seksikokemukset ovat olleet niin huonoja. Jos hän itse on noin hiljainen, suorastaan paskajäykkä sängyssä, niin ei ihme, että miehetkään eivät suoranaisesti syty täyteen liekkiinsä.

Kokemus oli silti kaikin puolin jees ja jännittävä. Sovittiin että jatketaan joku päivä.