Jos Karitaa ei olisi, olisi viimeviikot menneet todella hiljaisissa tunnelmissa.

Minulla on salaliittoteoria siitä, että vaimoni aavistaa jotakin ja koittaa kaikin keinoin (paitsi seksillä) pitää minut kotona mahdollisimman paljon iltaisin. Loppuviikon illat ovat tästä paras esimerkki. Hän ei sano sitä suoraan, mutta hän tietää mistä naruista on vedettävä, että minä jään.

Esimerkiksi seksivihjailut on sellaista. Vaimo kuitenkin odottaa ja odottaa. Jos seksiä on, se yleensä on minun aloitteestani ja vasta kun on odotettu sinne puoleen yöhön. Sen jälkeen tietysti nukuttaa, ettei minnekään jaksa lähteä. Useimmiten kuitenkin ilta päättyy siihen, että häntä nukuttaa jo ennen kuin mitään on tapahtunut. Joskus hän taas valvoo itse minua pitempään ja vahtii.

Sovin Karitan kanssa treffit hänen asunnolleen ja poikkesin kauppareissulla hänen luonaan vaimon ollessa kotona.

- Ihanaa kun tulit, olen puutteessa.

Karitalla oli pitkä musta napitettava paita päällään eikä juuri muuta. Hän makasi päälläni kädet rinnallani ja valutti itsensä alas lempipuuhaansa. Hän olisi taas hommaillut ilman kortsua, mutta minä olin tarkkana.

Tällä kertaa toimitus pitkin olla lyhyempi. Kaiken kaikkiaan antoisa se oli. Tämä oli kuitenkin niistä harvoista kerroista, kun nainen saa mutta mies ei. Karita squirttasi päälleni ratsastaessaan. Lopulta hän pyysi minua kakkoseensa ja tietysti sai.

Minun ajatukseni harhailivat liikaa. Panin Karitaa peppuun ja kaluni alkoi löystyä. Se lipsahti ulos pienen suklaahipun saattelemana. Tungin kaluni takaisin ja huomaamattani se menikin pimpsaan. Tämä tiukkavartaloinen nelikymppinen nainen ei välittänyt vaikka loskainen kalu meni hänen pimpsaansa oltuaan juuri toisella puolella.  Säikähdin itse sen verran, että se vähensi halujani entisestään. Mutta takapuoli, jos mikä, on omiaan herättämään haluni uudelleen, joten laitoin Karitaa vielä takapuoleen.... Väsähdin kuitenkin pian.

Karita kiitteli hyvästä panosta ja että tulin käymään. Hän tiesi kiireeni joten hyvästelimme. Haluan kyllä jatkaa joku kerta.