Laitoin tekstaria Jaanalle. Hän sanoi, että tule vain käymään.

No olin pian taas hänen ovellaan. Kävimme suoraan asiaan viimekerrasta oppineena. Hän kävi ratsaille päälleni.

Hän oli edelleen todella kaunis kasvoiltaan, mutta valitettavasti ylen hoikka vartalo ei taaskaan iskenyt minuun vaan aloin lopahtaa.

Mutta ihanaa, miten tuo punapää todella teki töitä suullaan saadakseen kaluni ylös. Taas hän maiskutteli kortsun makua pois suustaan ja jatkoi niin kauan kuin haluisin.

Nyt hän jo osasi sanoa, mitä haluaa, mikä kiihotti minua. Panimme hetken hänen jalat minun olkapäilläni hänen toiveestaan.

Mutta ei... minua ei vaan kiinnostanut Jaanan keho. Vaikka olisin kyllä halunnut. Ja hänen kasvonsa, oi ne olivat taivaallisen seksikkäät.... Voi vittu! Näin siinä kävi.

Jaana sanoi, että hänellä alkoi olla paikat hellänä jyystämisestä, joten lopettelimme.

Tänne en enää palaa, ajattelin lähteissäni. Jaana kertoikin olevansa tapaillut nyt jotain miekkosta (ilmeisesti hiljaisuudesta nauttivaa), ja oli luvannut tälle, ettei pane muita. No sekös minulle sopi. Exit ja next is it!