Joulukuu oli hiljainen. Hain seuraa aktiivisesti netistä ja joihinkin koukkuihin puri kalat mutta mitään kahvittelua kummempaa ei tapahtunut. En jaksanut liikkua baareissa, mikä oli kardinaalimunaus, sillä aiemmat kokemukset osoittavat, että vastoin ennakkoluuloja baareissa käy flaksi. Se on ihme sikäli, etten pidä itseäni komeana enkä useinkaan juo.

Toinen syy on se, että kotosalla seksielämä on ollut - no jos ei vilkasta, niin ainakin tapahtumarikasta. Vaimo on ollut jopa yllätyksellinen. Kiitokset siitä hänelle. En mene yksityiskohtiin, mutta ne olisivat erittäin herkullisen pervoja.

Uuden vuoden aaton jälkeen oli hiljaista. Hän oli jälleen äkäinen syystä, jota en vieläkään tiedä. Raketit pamauteltuamme menimme nukkumaan. Tai hän meni.

Opiskeljoilla on vielä lomavaihde päällä, jonten nostin kytkintä ja suuntasin kaupunginosaan, jossa tunnetusti on vilinää. Valitsin erään yökerhon, jolla en ollut vieraillut kuin kerran, pari. Mieli teki mennä kyllä vanhempien naisten tansseihin, mutta tällä kertaa teki mieli nuorempaa. Mielessäni pyöri kuvat humalaisesta blondista, joka pyytäisi minut hotellihuoneeseensa. Se sai minut liikkeelle.

Klubi oli jo täydessä vedossa ja jengiä (epäonnisia miehiä) lähti pois kiroillen ja manaten paikan alimpaan hiiteen.

Vedin normaalin dance floor game -rutiinini. Menin tanssilattialle hymysuin suoraa päätä ja vain tanssin aikomuksena lähestyä tasan 0 naista. Epäonnistuin sikäli, että vilkuilin naisia ja hymy ei pitänyt. Selvin päin on vaikeampi keskittyä tanssiin. Paikalla oli ehkä 1/10 minua miellyttävää naista, mikä on varsin tavallinen suhdeluku. Minulle kelpaisi kuitenkin vähempikin kuin viehättävä.

Hiki nousi pintaan. Yksi tyttö pukkasi minua olkapäähän. Hän oli minun tyyppiäni. Hän hymyili ja viittoi, että pitää nostaa kädet ylös. Tein työtä käskettyä. Se oli virhe. Hänen kiinnostuksensa lopahti siihen. Se oli "jump through a hoop" -liike. Olisi pitänyt vain näyttää leikillisen hapanta naamaa ja vetää kädet taskuihin :D

Iskin silmäni myös koko baarin kauneimpaan tyttöön, ehkä 20-vuotiaaseen, tummatukkaiseen hymyhuuleen. Hän ei kylläkään varmaan nähnyt minua koko iltana. Hänen ujolle kaverilleen hymyilin aurinkoisesti.

Yhtäkkiä tämä ujo kaveri eksyi kaveriporukastaan ja sukelsi minun eteeni. Raukka ei uskaltanut edes katsoa minua. Hän näytti eksyneeltä kissanpennulta. Yrittikö hän tanssia kanssani? Hän ei todellakaan edes vilkaissut minuun vaan näytti etsivän kavereitaan joiden sijainnin hän kuitenkin tiesi olevan 2m päässä hänestä. En sitten tehnyt mitään liikettä ja hän palasi takaisin kavereidensa luokse. Voi, miten noloa se on mahtanut hänelle olla. No, ei minulle.

Ajattelin, ettei tästä illasta mitään tule ja olin jo tekemässä lähtöä. Menin vielä kuitenkin toiselle tiskille, jossa soi suomihitit. Joku sievä, punatukkainen tyttö pysäytti mut.

"Ihana nähdä erityylisiä miehiä tääläkin! Sä näytät yhdeltä rokkarilta, jota mä rakastan."
Sitten hän jatkoi matkaansa. Tilasin vettä ja hörpin sitä hetken.

Menin takaisin tanssipuolelle ja katseemme sen minun tyyppisen neiti A-tytön kanssa kohtasivat vielä kerran ja hän hymyili. Hän jopa tanssi lähelle minua ja minä vetäydyin lähelle häntä, mutta sitten hän ei tanssinutkaan kanssani. En tiedä, mitä tapahtui. Ehkä molemmat käsittivät jotakin väärin. Ehkä minun olisi pitänyt olla rohkeampi, mutta katseemme eivät enää kohdanneet (hänen puoleltaan), joten en halunnut tehdä mitään liikettä.

Joku biisi alkoi soida ja minulle tapahtui jotakin, mitä ei ole moneen vuoteen tapahtunut. Tunsin ihastusta sitä kauneinta tyttöä kohtaan. Hän ei nähnyt minua edelleenkään. Mutta katselin hänen liikkeitään. Biisi sopi jotenkin tunnelmaan ja mieleen tuli ihan teini-ajat kaukoihastuksineen. Nautin tuon biisin ajan suunnattomasti hänen näkemisestä. Tunne meni biisin loputtua ohi.

Sitten alkoi tapahtua. Kuten yleensäkin tanssilattialla, ihan sumusta joku tyttö hymyili minulle ja elehdimme toisillemme "party on" -tanssiliikkeitä. Hän ei ollut minun tyyppiäni mutta toisaalta ihan kaunis ja iloisuushan on kuitenkin tärkeintä minulle. Vedin dance floor gameä enkä välittänyt hänestä.

No tulihan hän viimein kaverinsa kanssa minun luokseni tanssimaan.

-  Sä oot hirveen söpö mies!


En jaksanut pelata, joten sanoin vaan että "kiitos, tuo oli paras kohteliaisuus tänään". Itseasiassa vaimoni ei ollut sanonut mitään yhtä kaunista moneen viikkoon, joten se oikeasti lämmitti, josta syystä suojaukseni petti.

Nainen kertoi nimekseen Salme. Esittelin itseni.

Minulle oltiin kateellisia! Jotkut pikkupojat tulivat siihen kyselemään "onksnää sun muijia" ja pyysivät parittamaan minut heidän kanssaan. I am the Big Pimp! Salme kuuli sen ja nauroimme asialle.

Salme oli hieman humalassa mutta arvokkaasti. Hänen korkeat korkonsa veivät häntä enemmän kuin bassorytmi. Se antoi hänelle tekosyyn nojailla minuun. Sehän sopi. Pikkupoikien inspiroimana kysyin, oliko Salmella tiedossa jatkoja.

- Me ollaan menossa hotelliin.

- Haluisitsä että mä tuun sinne?

- Joo todellakin. Mut mun kaverin narikkakuitti hukkui, joten me joudutaan olemaan täällä loppuun asti. Anna sun numeros!

Vaihdoimme numerot (jee, number close tytön ehdottamana!!!!). Tiet erkanivat ja Salme suuteli minua poskelle ja otin vielä suulle suudelman (jee kiss close minun aloitteesta!!!).

Tanssin onnellisena loppuillan ja lopulta tuli valomerkki. Lähdin ulos ennen pahinta ryysistä ja soittelin autosta Salmelle. Hän oli hieman selvinnyt humalastaan ja oli "pissalla". Katumus oli ilmeisesti nostanut päätään ja "joitain muita miehiä odotteli häntä vessan ulkopuolella ja häntä pelotti"... noooh niin varmaan. Nuo miehet taisivat myös olla komeampia kuin minä.

- Tää menee niin säädöks, että katotaan joku toinen kerta. Kun meidän pitäis mennä vielä pizzalle kaverin kanssa.

Toivottelin hyvät uudet vuodet ja löin luurin korvaan. Ilta oli kuitenkin mahtava loppua kohden ja Salme, sinä todella pelastit vuoden alkupäivät. Sain lisäksi kohteliasuuksia ja silmää parilta tytöltä. Ei paha.